Forum Pedagogiczne > 2016 > 2/1 > 19-35
Source
Abstract
Identifiers
journal ISSN : | 2083-6325 , 2449-7142 |
DOI | 10.21697/fp.2016.2.02 |
Authors
Keywords
Additional information
Publisher
Fields of science
Bibliography
-
Arendt H. (1994). Kryzys edukacji. W: H. Arendt. Między czasem minionym a przyszłym. Osiem ćwiczeń z myśli politycznej, tłum. M. Godyń, W. Madej. Warszawa: Fundacja Aletheia, s. 209–232.
-
Benner D. (2008). Przekaz moralności przez doświadczenie negatywne i etyka eksperymentalna jako adekwatne formy współczesnego wychowania moralnego, tłum. D. Stępkowski. W: D. Benner. Edukacja jako kształcenie i kształtowanie. Moralność – kultura – demokracja – religia. Warszawa: Wydawnictwo Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego, s. 29–60.
-
Benner D. (2013). Moralische Kompetenz als Teil öffentlicher Bildung. Vorstellung eines Modells und Instruments zur Beschreibung und Erfassung moralischer Kompetenzen von Jugendlichen. Niepublikowany odczyt wygłoszony na East China Normal University w Szanghaju, w archiwum autora.