Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne > 2022 > 15 > 2 > 8-14
Source
Abstract
Identifiers
journal ISSN : | 2450-4491 |
DOI | 10.18778/2450-4491.15.01 |
Authors
Keywords
Additional information
Publisher
Fields of science
Bibliography
-
Hessen S. (1936) Recenzja pracy: Stosunek wychowawcy do środowiska społecznego, „Chowanna”, r. VIII, z. 1, s. 37‒44.
-
Jullien F. (2017) Une seconde vie. Commencer véritablement déxister, Paris, Éditions Grasset & Fasquelle.
-
Kamińska-Jatczak I., Sosnowska J. (2022) Helena Radlińska i jej pokolenie historyczne – przykład współdziałania interdyscyplinarnego w zespole badawczym afiliowanym w Łódzkim Towarzystwie Naukowym w latach 2019–2022, „Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne”, nr 2(15), s. 342–350, https://doi.org/10.18778/2450-4491.15.19